Nyheder fra BRAMIDAN


Vi holder fast i det gode humør og ansvarlig servicering af kunder under Covid-19

17 MARts 2020

Hos Bramidan prøver vi at holde hjulene i gang, naturligvis indenfor rammerne af de retningslinjer som udsendes fra myndighederne. Vi gør vores yderste for at sikre, at logistik, detailhandel og anden infrastruktur kan fortsætte med at fungere. Heldigvis kører vi videre med fuld produktionskapacitet, endnu uden nogen Covid-19 tilfælde.

Vi har fortsat fuld produktionskapacitet

Hos Bramidan fortsætter vi arbejdet på vores fabrik og hos jer, vores kunder, i overensstemmelse med de skiftende betingelser fra myndighederne, men som alle ved, ændrer forholdene sig fra dag til dag.

Vi vil gøre vores bedste for at sikre, at logistik, detailhandel og anden infrastruktur kan fortsætte med at fungere. Indtil videre har vi været i stand til at bevare den fulde produktionskapacitet.

Der er i øjeblikket kun få udfordringer med leverancer, der går ind og ud af vores fabrik. Disse overvåges nøje og håndteres direkte med de enkelte berørte kunder. Selvom den danske grænse er lukket for unødvendig transport, inkluderer dette ikke transport af varer.

Opdateringer på LinkedIn

Følg os her på websitet og på LinkedIn, hvor vi løbende opdaterer de seneste tiltag hos vores virksomhed.

Vores største bekymring er vores medarbejderes, såvel som kunders sundhed og sikkerhed. Vi arbejder hver dag på at sikre, at vi kan stå inde for en ansvarlig produktion under overholdelse af regeringens retningslinjer under Covid-19.

— Henrik Dueholm Madsen, CEO Bramidan A/S

Hvilke forholdsregler har vi taget under COVID-19?

Dette er instruktionerne givet til Bramidans eksterne salgsmedarbejdere og serviceteknikere for at minimere risikoen for spredning af virus:

  • stopIngen medarbejdere, der for nylig har været rejst til et risikoområde iflg. udenrigsministeriets rejsevejledninger, må have kontakt til andre personer.
  • stopIngen af vores medarbejdere har været i kontakt med nogen, der for nylig er blevet diagnosticeret med virussen.

Alle ansatte er blevet instrueret om at:

  • stopFør et kundebesøg, skal du ringe til kontaktpersonen for at afklare deres regler i forbindelse med mødet.
  • stopHav ingen fysisk kontakt under besøg (håndtryk osv.) og hold min. 2-3 meters afstand 2-3.
  • stopVask og desinficere hænder ved indgang til / afgang fra kundens lokaler.
  • stopStil ovennævnte spørgsmål, før du deltager i et møde.

På vores fabrik i Bramming, har vi truffet disse forholdsregler for alle ansatte:

  • stopAlle rejser til udlandet er aflyst.
  • stopKun personale, der er nødvendig for produktionen, arbejder på fabrikken, alle andre arbejder fra hjemmekontor.
  • stopVaskezoner er etableret ved alle indgange.
  • stopMøder med mere end 10 personer er aflyst.
  • stopFrokostpauser er delt mellem grupper af ansatte og afholdes i forskellige tidsvinduer.
  • stopDer er indført særlige regler for modtagelse af varer, ingen kontakt med speditører.
  • stopGode vaner med håndvask og hygiejne er generelt introduceret til alle ansatte.

Vi er godt forberedte på at møde disse udfordrende tider, og vi arbejder hårdt for at sætte vores medarbejderes og kunders sikkerhed højest fremfor alle vores serviceydelser.

keyboard_arrow_up