Nyheder fra Bramidan


Ny Service Support Manager trækker i arbejdstøjet

28. september 2020

Vi har hos Bramidan ansat Jacob Bank for at øge den tekniske support på vores ballepressere. Han vil bl.a. hjælpe med at udbrede kendskabet til og forståelsen af vores intelligente BRA-IN overvågningssystem.

Jacob går i træning - han er snart klar

Jacob står over for en meget stejl indlæringskurve for at blive en operativ supporter, men han er frisk på udfordringen. En af hans fokusområder vil være vores BRA-IN overvågningssystem til ballepressere og komprimatorer, herunder BRA-IN Modem og BRA-IN Link. En løsning, vi tilbyder kunderne til effektivisering og reduktion af serviceomkostninger, eksemplevis via service fjernsupport.

I sin værktøjskasse har Jacob bla. flere års erfaring fra firmaet JENSEN med projektledelse af installationer af kommercielle vasketøjssystemer til hele verden. Han har således arbejdet i både USA og Singapore.

Landsdækkende og hurtig service

Hos Bramidan er vi stolte af at være kendt for landsdækkende service med hurtig responstid. Det stærke hold af servicefolk på kontoret og serviceteknikere har budt Jacob velkommen i folden.

Selv siger Jacob: "Jeg ser frem til at blive medlem af teamet og samarbejde med alle mine nye kolleger. Jeg kommer til at gennemgå en masse træning i den kommende periode, så jeg hurtigt bliver i stand til at hjælpe kunderne med den bedst mulige support."

 

Du kan læse mere om Bramidan Service her.

Tilbage

keyboard_arrow_up