Mænd ved siden af Bramidan servicebiler

Hurtig og landsdækkende service

Ved køb af en Bramidan ballepresser, en komprimator eller andet udstyr, tilbyder vi installation, træning af brugere og en serviceaftale efter dit valg. Vi ønsker, at din affaldshåndtering skal være en succes - uden nogen unødig nedetid, hvor dit udstyr ikke fungerer.

Service hotline

7656 7206

service@bramidan.dk

 

For at sikre dig den bedst mulige hjælp, bedes du have flg. oplysninger klar:

  • stop Maskinens serienummer
  • stop Adressen, hvor maskinen står

Hold dit udstyr opdateret

Selvom vores maskiner er designet til at holde længe, kan det godt betale sig at holde dem opdaterede.

Vores serviceteknikere er trænede i fejlfinding, service og vedligehold. Med hurtig og landsdækkende service hjælper vi dig med at holde dit udstyr i gang og opdateret med den nyeste software.

Hvorfor benytte sig af vores service?

  • stop Den er landsdækkende
  • stop Ring før 12 – vi kommer samme dag
  • stop 14 kompetente serviceteknikere over hele landet
  • stop Egne værksteder i Jylland og på Sjælland
  • stop Online rapportering fra servicebilerne
  • stop Vi tilbyder også at servicere maskiner af andre mærker

Nøglen til lave omkostninger for dig!

- brug datadrevet Service Management

Vi tilbyder vores BRA-IN og IOT løsning, for at du som kunde på sigt vil spare totale omkostninger og effektivisere arbejdsgangene i din affaldshåndtering. Med dette kan du tilslutte, optimere og lokalisere dit udstyr.

  • stopReal-time udsendelse af nærmeste tekniker ud fra GPS (Flådestyring)
  • stopAlt dokumentation er digitalt – når vi kører fra dig ligger det klar
  • stopSimple fejl afhjælpes med Remote Service via forbundet BRA-IN hardware (Modem, Link)
  • stopService on Demand ud fra dit udstyrs faktiske stand og brug (dele skiftes efter behov)
  • stopBRA-IN Optimeringsservices for komprimatorer sikrer færrest mulige transporter
  • stopKontakt os som du vil via telefon, mail eller app

Forudsætningen for alle vores digital services er at enhederne er opkoblet, det separat via årligt abonnement eller er en del af din service aftale.

Vores serviceaftaler

Vi anbefaler, at du tegner en serviceaftale, der dækker dit udstyr, og undgår unødig nedetid. Du reducerer de totale omkostninger og forbedre jeres arbejdsgange. Med en fast aftale får du en BRA-IN opkobling og abonnement – så kan du følge dit udstyr via webportal eller app.

Efter forbrug

Almindelig service

  • stop Vi kommer, når du ringer.
  • stop Du betaler for det arbejde, serviceteknikeren udfører. Hverken mere eller mindre.

Ikon med kontrakt og ur

Lovpligtigt Minimum

Sikkerhedscheck

  • stop Prisgunstigt årligt besøg.
  • stop Vi sørger for, at dit udstyr overholder de lovmæssige krav til sikkerhed og funktionalitet.

Ikon med kontrakt og paragraf tegn

Optimering

Servicekontrakt

  • stop Typisk med et årligt besøg.
  • stop Vi sørger for, at dit udstyr overholder de lovmæssige krav til sikkerhed og funktionalitet.
  • stop Grundig gennemgang af maskinen sikrer dig bedst mulig udnyttelse.
  • stop Du bliver opprioriteret mht hotline og responsitid.

Ikon med kontrakt og diagram

All inclusive

Fuld-serviceaftale

  • stop Vi sørger for, at dit udstyr overholder de lovmæssige krav til sikkerhed og funktionalitet.
  • stop Grundig gennemgang af maskinen sikrer dig bedst mulig udnyttelse.
  • stop Du bliver opprioriteret mht hotline og responsitid.
  • stop Alle omkostninger er inkluderet i denne aftale, både reparation og udgifter til reservedele. Ingen uforudsete udgifter.

Ikon med kontrakt og diagram

Kontakt os - vi hjælper med at servicere din maskine.

Hanne T. Jensen

Servicekoordinator

phone7656 7206

mailservice@bramidan.dk

Hanne T. Jensen

Ring eller udfyld og send formularen. Vi kontakter dig hurtigst muligt.

keyboard_arrow_up